Petra en Michel Down Under

Morgen gaan we al !!

Hallo allemaal!

Wat gaat de tijd toch vreselijk hard! Zo is het nog februari en begin je net met deze website, moet je nog 3,5 week wachten en lijkt het allemaal nog zo ver weg.. Nu zijn we gisteren al ingecheckt en gaan we morgen om 13.15 uur toch echt vliegen!! We zijn nu allebei nog even aan het werk, maar dat is alleen nog om de laatste zaken over te dragen (of lekker te laten liggen tot we weer es terug zijn

Wink
).

Afgelopen zondag hebben we onze koffers al ingepakt. Natuurlijk moeten de laatste dingetjes er nog in, maar het grote deel zit er in. Hele opluchting, aangezien ik echt geen idee had wat ik allemaal mee moet nemen. Het is in Sydney heel wisselvallig weer. De ene dag is het nog 20 graden, de dag erna 30

Cool
. Deene dag regent het een beetje, de volgende dag volop zon..Dat maakt het niet echt makkelijker he! De eerste stapel kleding was zo groot dat ik toch nog maar een keer een selectie ben gaan maken.Ik heb geloof ik nu een stuk minder kleding mee dan Michel (zucht, mannen
Tongue out
)...

Onze allerliefste ouders willen ons morgen graag nog even uitzwaaien (het is maar vooreenmaandje hoor mam en we komen echt weer terug (denk ik

Wink
...). We worden opgehaald om half 11 ofzoiets door de ouders van Michel en op Schiphol treffen we ook mijn ouders en Mirel. Gezellig! Effe bagage inchecken en dan nog even met zijn allen aan de koffie. Echte Nederlanders he! Kus, kus, knuffel en dan gaan we er toch echt vandoor. Spannend! Het is toch 24 uur reizen, maar we nemen het in tweeen. Eerst 11 uur naar HongKong, even wachten en daarna nog 9 uur naar Sydney. Dan zijn we wel even uitgereisd waarschijnlijk... Maar we hebben elkaar en onze goeie humeuren gaan ook mee, dus het komt helemaal goed.
Laughing

Tot gauw!

Veel liefs, Petra en Michel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!