Petra en Michel Down Under

Headin’ back to Sydney

Hallo allemaal!

Vandaag was het weer niet veel beter maar dat was niet erg, want vandaag zijn we weer terug naar Sydney gegaan met de trein.

Laughing

Na het ‘waking up' hebben we onze koffers weer gepakt en ontbeten. Rond 11 uur stond de taxi voor (het was maar een klein stukje ja, maar als je weet hoe hard het regende zou je het begrijpen...). Die heeft ons binnen een paar minuten (berg op) naar het station gebracht. Binnen no-time zaten we in de trein en na 2 uurtjes lekker lezen waren we weer in ‘onze' stad

Tongue out
. Daar was het gelukkig een stuk beter weer: wel bewolkt, maar warm...

We hebben een taxi genomen naar het Ibis Hotel aan Darling Harbour (jeejjj!!) en al snel waren we ingecheckt en stonden we weer buiten om te gaan lunchen. Nou zijn we al redelijk bekend in Darling Harbour, dus gingen we linea recta naar de Mac... Heerlijk zo'n Mc Chicken! Daarna nog even bij de Tourist Information binnen geweest, maar Sydney heeft nog maar weinig geheimen voor ons zo te zien... Morgen is de première van de film Monsters vs Aliens, dus we hebben gelijk even kaartjes gekocht voor de Imax versie voor morgenavond. Zin in!

Terug in het hotel merkten we dat we toch redelijk moe waren en het is natuurlijk vakantie... we zijn lekker effe gaan maffen. Pas om 21.00 uur werd ik wakker gemaakt door Michel, omdat we toch echt even iets moesten gaan eten. Ze eten hier wel laat, maar ja...op een gegeven moment gaan de restaurants ook hier sluiten he.. Waar gingen we naartoe? Natuurlijk naar het pannenkoeken restaurant waar we vorige keer heen wilden! Nu stond er geen rij van een uur en hebben we heerlijk pannenkoeken met poedersuiker, room, ijs, aardbeien en banaan en maple syrup gegeten.

Laughing
Was niet echt behelpen! Het was een kort, maar krachtig dineetje en we zijn lekker langs het water terug gelopen naar het Ibis.

Nu zijn we nog even verhaaltjes aan het typen en met thuis aan het bellen voor ons ophaal programma (thanks El en dat zo vroeg!!), want we komen natuurlijk zaterdag al weer aan in Nederland. Gelukkig hebben we nog 2 daagjes...