Petra en Michel Down Under

Helemaal in de wolken...

Hallo allemaal!

Het is zover, we hebben ‘eindelijk' slecht weer

Undecided
... Liepen we gisteren nog in het zonnetje en zaten we lekker op het terras, vandaag is het storm en regen. Dat is balen, want we zouden vandaag gaan paardrijden!! We hebben vanochtend om half 8 maar naar de ranch gebeld en die vonden het ook een goed plan om het niet door te laten gaan. Dus zijn we maar weer gaan slapen. Toen we wakker werden hebben we lekker ontbeten. Gisteren hadden we nog een uitzicht waar je ‘u' tegen zegt op de Blue Mountains vanuit ‘ons' restaurant, maar vandaag konden we net 15 meter ver kijken. De rest was zeg maar wolk... Naar buiten gaan was niet echt aantrekkelijk, want het regende en waaide enorm. Het was ook redelijk fris (we hadden lange broek, schoenen en trui aan!
Surprised
) dus dat was wel weer even wennen...Feels like home he! In Sydney en omgeving was het nog veel erger: allerlei overstromingen (ook op de plaatsen waar wij zijn geweest) en de stad heeft zelf 4 uur lang totaal zonder stroom gezeten dus dat was een gigantische chaos.. Gelukkig waren we daar nu even niet!!
Sealed

Al snel hadden we besloten om lekker naar het bij het hotel horende Spa te gaan om eens even goed te relaxen (dat waren we nog niet natuurlijk). Om 11 uur was ik aan de beurt voor een 2 uur durende verwensessie: een deluxe manicure en pedicure met daarna een hoofdmassage. Lekker!!! Ik was echt totally relaxed you know...

Laughing
Voor de mannen hadden ze een hand- en voetbehandeling, dus dat heeft Michel gedaan ook met een hoofdmassage. Om half 3 was hij weer terug en waren we allebei helemaal chill en weer mooi. De middag hebben we lekker in alle verschillende lounges van het hotel doorgebracht (ze hadden zelfs een bibliotheek pa...), met wat burgers, theetjes, sapjes en veel gezellig kletsen. Rond een uurtje of 6 zijn we naar beneden naar onze kamer gegaan en hebben we gezellig een filmpje (Shrek 3) gekeken op de laptop en hebben we eten besteld op de kamer. Lekker decadent, maar wel weer heerlijk...
Wink

Zo zie je maar weer, zo heb je een dagje zonder zon en gaan je plannen niet door, maar is het evengoed een fantastische dag!

Dikke kus,

Petra en Michel

peter koomen

beste p en m
het is jammer dat jullie zo n klein budget hebben anders hadden jullie echt leuke dingen kunnen doen.
naar de spa. toe maar
veel liefs voor jullie
p

Moeders

Ja jongelui het zit er op.
Maar volgens ons is het een geweldige tijd geweest,wat hebben jullie veel beleefd en ons mee laten genieten.
Wij wensen jullie een goede reis terug naar dit kleine landje [maar nun wel lekker warm]en zien jullie het weekend.
Groet, Pa en Ma