Petra en Michel Down Under

Goin' back 'home'

Hallo allemaal!

Vanochtend konden we iets langer slapen, de wekker ging niet (lees: waren we vergeten te zetten...

Undecided
). Toch waren we op tijd wakker, gelukkig, aangezien onze vlucht naar Sydney al om 9.55 uur zou vertrekken... We hebben weer even op de kamer ontbeten en de koffers maar weer eens ingepakt. De taxi stond al voor en rond half 9 waren we op het vliegveld. Na 90 AUS dollar bijbetaald te hebben voor Michel's overgewicht (in de koffer dan he
Tongue out
), zijn we vertrokken. Na een rustige vlucht met mooi uitzicht en 2,5 uur later stonden we weer op het vliegveld in Sydney: feels een beetje like home...

Hup de taxi in en 10 minuten later alweer in ons hotel in het centrum, Hotel Stellar. Hier hebben we een mooie hoekkamer, heel ruim en met eigen keuken enzo. Echt weer behelpen ja... Het uitzicht is alleen anders dan bij het vorige hotel... Effe boodschapjes gedaan, gegeten, effe getukt (geslapen dus) en gelezen. Heerlijk ontspannen en blijkbaar waren we toch nog een beetje moe. Om half 8 heb ik Michel maar wakker gemaakt... Trek in eten hadden we allebei niet, dus dat hebben we maar overgeslagen. Het sigaretje wilde Michel niet missen, dus we zijn buiten lekker even op de stoep gaan zitten. Koud hier hoor, maar 20 graden. Brrr..

Wink

Tijdens onze chill sessie werden we nog even getrakteerd op sensatie: voor onze neus maakte een taxi een u-turn en werd daarbij aangereden door een auto die met ongeveer 70 km p/u aan kwam rijden. Goeie klap! Ik zat met mijn hand voor mijn ogen, maar Michel heeft alles gezien. De mensen waren gelukkig ongedeerd, maar de auto's waren lekker in de kreukels. Denk je effe rustig buiten te zitten... Nu zitten we lekker op de kamer aan een kopje thee en een gevulde koek (had ik vandaag gevonden in de supermarkt!!

Laughing
). Zometeen (weer) lekker slapen. Ben benieuwd wat de dag van morgen weer gaat brengen...