Petra en Michel Down Under

Relaxen op Bondi beach

Hallo allemaal!

Vandaag was de ultieme relax dag. We hebben voor de verandering eens uitgeslapen tot half 10

Laughing
, daarna een broodje gemaakt en in bed opgegeten tijdens het kijken van Aladdin (ja El het is er eindelijk van gekomen...). Pas om een uurtje of een zijn we gaan douchen en hebben we ons klaargemaakt voor een middagje zon, zee en strand
Cool

We zijn naar het populairste en bekendste strand van Sydney gegaan, namelijk Bondi beach. Dit is op zich een klein en dus gezellig strand met een mooie ‘surf'. Het was ontzettend mooi weer. Strak blauwe lucht en een graad of 25. Heerlijk, zeker met dat lekkere briesje erbij. We hebben gechilled, gelegen, gelezen en gekeken naar alle mensen en de mooie blauwe zee. Na een paar uurtjes relaxen zijn we wat gaan eten aan de boulevard. Boven aan het strand was in verband met Earth Day (dag van de aarde) een podium waar allerlei (voor Australiers) bekende bandjes optraden. Daar hebben we nog een uurtje gezeten en genoten en toen zijn we weer met de taxi naar de ‘city' gegaan.

In het hotel hebben we ons even snel omgekleed (begon al wat kouder te worden namelijk) en zijn we te voet vetrokken naar het centraal station. Daar hebben we even gecheckt wanneer onze trein naar de Blue Mountains vertrekt morgen. Omdat Petra voor het eerst haar schoenen weer aanhad (na het ‘incident' en daardoor haar voet weer een normale stand moest aannemen) zijn we met de tram naar Darling Harbour gegaan. Dit is een stukje Sydney waar we allebei inmiddels al een beetje verliefd op geworden zijn. We waren van plan om daar lekker pannenkoeken te gaan eten, maar voor het restaurant stond een rij van 20 meter

Surprised
dus dat ging hem niet worden. We zijn toen nog even het winkelcentrum doorgelopen en daarna naar Nick's Seafood gegaan. Hier zijn we voor het eerst deze vakantie eens uitgebreid uit eten geweest. Petra heeft een lekker Barramundi filetje gegeten en ik Calamari (inktvip
Laughing
). Was echt heerlijk allemaal. Doos van een serveerster, maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn vanuit Darling Harbour met de Monorail teruggegaan naar het hotel (we zijn al redelijk bekend met het openbaar vervoer hier...).

Nu zijn we nog even ons verhaaltje en onze foto's aan het uploaden en dan zit de dag er weer op. Op naar de Blue Mountains...

Veel liefs,

Petra en Michel

Amaatje

Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover!

Zing allemaal met me mee!! Of niet Pépie? Liever een brulaapie nadoen? Hihi.

Nou, nou... zit ik hier even stink jaloers te wezen. Zonnen, uitslapen...is er hier niet bij hoor.Geniet nog zolang jullie daar zijn. Maar dat is vast geen zware opgave!

Koezzzzzz van je bruine zus!

Mirel aka El

Een Australische da-ag en een Australische na-acht zijn zoals je weet verschrikkelijke heet :P

Zie er weer naar uit dat jullie terug komen hoor, nog maar een krap weekje :)

Dikke Kus